WEEK VAN RESPECT

Zoals u in de vorige weekbrief heeft kunnen lezen hebben wij vorige week deelgenomen aan de Week van Respect. In de klassen zijn er lessen gegeven en de kinderen uit groep 7 en 8 hebben twee gastlessen gekregen, waaronder een van de wethouder mevrouw de Roy van Zuidewijn-Rive. Samen met de school hebben we ook een muur van respect gemaakt waarop iedere klas laat zien wat zij hebben gedaan afgelopen week.

Zie onderstaande link voor een leuk bericht op Bloemendaal nieuws.

Ander nieuws

Week tegen pesten

In het kader van De Vreedzame school zullen wij in de week van 25 t/m 29 september ook aandacht besteden aan de Week tegen pesten.

Hoera een nieuw schooljaar

Wat zijn we het schooljaar fijn gestart samen. Afgelopen vrijdag hebben we ook buiten het klaslokaal het jaar met elkaar geopend, en wel op het voorplein met de lekkere koffie of thee van Ruud. Wat was het leuk om veel ouders daar te treffen!

FYSIO OP DE BOS EN DUINSCHOOL

Vorig jaar hebben wij heel fijn samengewerkt met Fysio & Kids binnen de school. We zijn blij u te kunnen melden dat wij dit ook dit jaar zullen blijven doen.