Nieuws

Op deze pagina laten wij graag zien wat wij op de Bos en Duinschool allemaal meemaken.

Week tegen pesten

In het kader van De Vreedzame school zullen wij in de week van 25 t/m 29 september ook aandacht besteden aan de Week tegen pesten.

Hoera een nieuw schooljaar

Wat zijn we het schooljaar fijn gestart samen. Afgelopen vrijdag hebben we ook buiten het klaslokaal het jaar met elkaar geopend, en wel op het voorplein met de lekkere koffie of thee van Ruud. Wat was het leuk om veel ouders daar te treffen!

FYSIO OP DE BOS EN DUINSCHOOL

Vorig jaar hebben wij heel fijn samengewerkt met Fysio & Kids binnen de school. We zijn blij u te kunnen melden dat wij dit ook dit jaar zullen blijven doen.

WEEK VAN RESPECT

Zoals u in de vorige weekbrief heeft kunnen lezen hebben wij vorige week deelgenomen aan de Week van Respect. In de klassen zijn er lessen gegeven en de kinderen uit groep 7 en 8 hebben twee gastlessen gekregen

CLEAN UP

Dit jaar is de leerlingenraad van de Bos en Duinschool heel actief aan de slag gegaan. Een van hun speerpunten is duurzaamheid. In het kader hiervan willen de deze laatste periode meteen goed aftrappen met een CLEAN-UP voor de groepen 4 t/m 8.

PAARSE VRIJDAG

Vrijdag 10 december is het Paarse Vrijdag. Al jaren doet het voortgezet onderwijs in Nederland mee, en sinds vorig jaar ook de basisscholen. Ook wij sluiten ons er dit jaar bij aan omdat wij vinden dat ‘zijn wie je bent’ een belangrijk goed is.